İçişleri Bakanı Sayın Süleyman Soylu, 24.01.2017 Salı günü saat 16.00’da Ankara Valiliği 112 Acil Çağrı Merkezi’ni ziyaret ederek incelemelerde bulundu. Yapılan incelemelerin ardından Bakan Soylu, 112 Acil Çağrı Merkezinde yetkililerden brifing aldı. 

Ankara’da kamu kurumlarınca yürütülen tüm acil çağrı merkezlerini tek çatı altında toplayan ‘112 Acil Çağrı Merkezi’, 110 itfaiye, 112 Hızır Acil, 155 Polis İmdat ve 156 Jandarma ile diğer zaruri numaraları tek merkezde ve tek numara altında toplayarak 7/24 esasına göre etkin ve verimli bir şekilde hizmet sunuyor. 

112 Acil Çağrı Merkezi sistemi, vatandaşların acil durum çağrısı yapması halinde, birden çok numara yerine tek bir numarayla ulaşmalarını sağlayarak acil yardım çağrısı alındıktan sonra en kısa sürede olay mahalline ya da acil durumdaki kişiye ulaşabilmeyi sağlıyor. 

Ziyarette İçişleri Bakanlığı Müsteşarı Muhterem İnce, Ankara Valisi Ercan Topaca, İller İdaresi Genel Müdür Vekili Ömer Toraman, Sağlık Bakanlığı Acil Sağlık Hizmetleri Genel Müdürü Dr. Hasan Aydınlık, İçişleri Bakanlığı Bilgi İşlem Dairesi Başkanı Ömer Ulu, Ankara Valiliği Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığından sorumlu Vali Yardımcısı Bilal Bozdemir yer aldı.